گزارش کاری 6 ماهه فعالیت بیمارستان مدرس و شهدای 17 شهریور |
اقدامات عمرانی با همکاری معاونت عمرانی دانشکده علوم پزشکی |
1 |
تعمیر اساسی و راه اندازی اورژانس جدید با ظرفیت 18 تخت ویژه با همکاری واحد عمرانی - مهندسی دانشکده |
2 |
تعمیر اساسی آشپزخانه بیمارستان |
3 |
خرید دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری در شرایط بحران با همکاری واحد بتجهیزات پزشکی و معاونت توسعه دانشکده |
4 |
نصب و راه اندازی دستگاه های هواکش جهت بخش های کرونا، جراحی مردان، داخلی مردان و اورژانس تروما و تزریقات |
5 |
تهیه و در شرف راه اندازی دستگاه رادیولوژی دیجیتال جدید |
6 |
آماده سازی محل دستگاه سی تی اسکن جدید |
7 |
ساماندهی سیستم خنک کننده (کولرهای آبی، گازی و چیلر) در زمان مناسب و قبل از فرا رسیدن فصل تابستان |
8 |
آسفالت محوطه پارکینگ بیمارستان با همکاری معاونت مشارکت های مردمی و شهرداری ساوه |
9 |
نصب سایه بان مقابل ورودی اورژانس تروما |
10 |
تعمیر و نوسازی سرویس های بهداشتی واحد های آزمایشگاه و رادیولوژی |
11 |
تعمیر و بازطراحی دو انبار متروکه قدیمی و تغییر کاربری آنها و استفاده بهینه |
12 |
پاکسازی و بهینه سازی محوطه پانسیون پزشکان |
13 |
جلب مشارکت اداره برق در بهبود کیفیت روشنایی مجتمع و محوطه پانسیون پزشکان |
14 |
تعمیرات ساختمانی دفتر پرستاری |
15 |
پاکسازی بیمارستان از لوازم و ضایعات بلااستفاده و فرسوده |
16 |
پیگیری تعمیرات اساسی برخی پانسیون های پزشکان |
17 |
رنگ آمیزی ورودی سالن اداری بیمارستان |
18 |
رنگ آمیزی و تعمیر اساسی رختکن شماره 3 |
19 |
تعمیر و تجمیع واحد ترخیص مرکزی |
|
اقدامات جهت تسهیل و افزایش کارایی واحد ها و رضایت مندی |
|
20 |
سرویس دهی بیماران کرونایی با ظرفیت 120 تخت فعال همزمان با پیک سوم کرونا |
21 |
جداسازی اورژانس بیماران تنفسی و غیرتنفسی جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا |
22 |
سرویس دهی بجا و مناسب به بیماران کرونایی و غیر کرونایی به صورت موازی و افزایش چشمگیر درآمد ماهیانه بیمارستان |
23 |
برنامه ریزی منظم جهت حضور مداوم پزشک متخصص بی هوشی در بخش های کرونا |
24 |
خرید به موقع داروها و لوازم بیماران کرونایی و پرسنل با همکاری تجهیزات پزشکی و معاونت غذا و دارو دانشکده |
25 |
تهیه ی دستگاه های ونتیلاتور، بای پَپ، پالس اکسی متری و کپسول اکسیژن به تعداد 10 عدد و پالت کپسول های اکسیژن به حجم 14400 لیتر |
26 |
جذب اقلام از خیرین ( 5 دستگاه تلویزیون، 8 عدد ویلچر، 23 تخته پتو، یک کامیون و یک کامیونت آب معدنی، میوه و آب میوه و ... ) |
27 |
جایگزینی به موقع پرسنل در زمان درگیری با بیماری کرونا(200 نفر کادر درمان و 50 نفر کادر پشتیبان) |
28 |
خرید دستگاه های ضدعفونی پدالی برای تمامی بخش های درمانی و اداری |
29 |
راه اندازی اتوماسیون انبار بیمارستان جهت نظارت دقیق و صرفه جویی در خرید ها |
30 |
ساماندهی و تکمیل موجودی انبار تدارکات |
31 |
پیشگیری از خرید های بی مورد تجهیزات مصرفی ارتوپدی - نروسرجری با برون سپاری و درخواست موردی از طرف قرار داد ها |
32 |
جابجایی واحد کارگزینی و تکریم پرسنل |
33 |
راه اندازی و تجهیز اتاق مقیم پزشکان متخصص بی هوشی در آی سی یو جنرال |
34 |
ساماندهی و قرارگیری انتظامات در محل مناسب و نظارت بیشتر در ورود و خروج |
35 |
ساماندهی واحد بایگانی و اسکن پرونده ها |
36 |
راه اندازی داروخانه بیماران خاص و تسهیل دسترسی بیماران |
37 |
خرید و نصب و راه اندازی یخچال ویژه دارو های خاص |
38 |
نظارت مستقیم بر پیمانکار تغذیه و ارتقا نسبی غذای بیمارستان |
39 |
ساماندهی وسایل نقلیه و ایاب و ذهاب پزشکان و پرسنل |
40 |
تجمیع محل کار واحد های بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای |
41 |
تهیه و یکپارچه سازی لباس کارکنان تاسیسات، خدمات و انتظامات |
42 |
تلاش در جهت به حداقل رساندن کسورات پرونده ها |
43 |
ثبت ورود و خروج هرگونه وسیله نقلیه |
44 |
تلاش جهت پرداخت معوقات تعهدی بیمارستان به صورت منظم |
45 |
اسکان همزمان تعداد 20 پزشک متخصص در پانسیون ها در مهرماه |
46 |
جذب نیروهای پشتیبان و درمانی |
47 |
درخواست و پیگیری امحاء پرونده های بایگانی سالیان گذشته |
48 |
تلاش جهت بهینه سازی مصارف بیمارستان |
49 |
فعالسازی دوربین های محوطه بیمارستان |
50 |
پوشش قابل توجه مددکاری بیماران و دریافت کمک های خیرین |
51 |
امحاء به موقع زباله های بیمارستانی |
نظر شما :